Skip to main content

Ofte stilte spørsmål om Mercell Bidding

• February 21, 2025
  • 2 replies
  • 128 views

Jens Erik Vaaler
Forum|alt.badge.img+2

Kjære Connectors,

Vi er hardt i gang med å oppgradere våre kunder til Mercell Bidding fra en tidligere plattform. I den anledning har vi gjort klar en oversikt over ofte stilte spørsmål om Mercell Bidding for å gjøre informasjon om den nye plattformen lett tilgjenglig.

Har du flere spørsmål oppfordrer vi deg til å stille dem i kommentarfeltet!

1. Vil profilene mine automatisk bli overført til Mercell Bidding?

Ja, profilene dine vil automatisk bli overført til Mercell Bidding under oppgraderingen. Profilene dine vil forbli som de er, så du vil fortsette å motta alle relevante anbudsvarsler som før.

1. Vil jeg fortsette å motta e-postvarsler direkte til innboksen min?

Ja, du vil fortsette å motta e-postvarsler direkte til innboksen din, nå fra Mercell Bidding.

1. Hvordan logger jeg inn på Mercell Bidding?

Du vil kunne bruke MyMercell-innloggingsinformasjonen din til å logge inn på Mercell Bidding. Du finner innloggingssiden for Mercell Bidding her.

1. Hvorfor oppgraderer dere til Mercell Bidding?

Mercell Bidding bruker den nyeste teknologien for forbedret skalerbarhet, sikkerhet og pålitelighet. Det muliggjør raskere utvikling av nye funksjoner for å møte dine nåværende og fremtidige behov, og markerer det første skrittet for oss til å gi deg en mer effektiv og enhetlig budopplevelse.

1. Hva er fordelene med å oppgradere til Mercell Bidding?

Mercell Bidding forbedrer brukeropplevelsen med et intuitivt grensesnitt, strømlinjeformede varsler og selvbetjeningsverktøy. Forbedret AI Better Matching og et ubegrenset antall tilpassbare overvåkningsprofiler muliggjør mer presis sporing av muligheter. Det kommende Bid Excellence-programmet tilbyr sertifisering, opplæring og ressurser for å støtte vellykket budgivning. Fremtidige oppdateringer vil introdusere avansert kunstig intelligens og analyser for å forenkle budgivningsprosessen ytterligere.

1. Vil jeg fortsatt ha tilgang til MyMercell etter oppgraderingen?

Etter oppgraderingen vil du fortsatt ha tilgang til visse deler av MyMercell, inkludert funksjoner som er tilgjengelige for gratisbrukere. Alle funksjoner som er knyttet til ditt betalte abonnement, som for eksempel anbudsovervåking, vil imidlertid bli flyttet til Mercell Bidding.

1. Hvordan vil jeg levere bud fremover?

Du vil levere bud på samme måte som du har gjort tidligere. Hver mulighet i Mercell Bidding vil sømløst lede deg til kildedokumentet(ene) der du kan sende inn budet ditt.

1. Hvor kan jeg finne, opprette eller redigere overvåkningsprofiler?

Du kan finne mer informasjon om hvordan du oppretter, redigerer eller sletter overvåkningsprofiler i vår kunnskapsbase eller gjennom våre onboardingkurs.

1. Hvor mange profiler kan jeg opprette som en del av abonnementet mitt?

Hver lisens har et ubegrenset antall profiler som de kan opprette og administrere på egen hånd. Se spørsmål 8 for mer informasjon om hvordan du oppretter, redigerer eller sletter overvåkningsprofiler.

1. Hvor kan jeg redigere organisasjonens informasjon, administrere abonnementer og overvåke brukere i Mercell Bidding?

Du finner all informasjon om hvordan du redigerer organisasjonens informasjon, administrerer abonnementer og brukere i vår kunnskapsbase eller våre interaktive onboardingkurs.

1. Hvor kan jeg finne kontraktstildelinger i Mercell Bidding?

Du kan finne dem via utforsk-funksjonen. Les denne artikkelen for å lære mer.

Forum|alt.badge.img
  • Mercellian
  • March 20, 2025

Hei,
Under spm pkt 9 står det se under spm 9 hvordan du endrer overvåkingsprofiler.
Burde vel stått.. se under spm 8 for det er der det virker å ligge. :)

Jens Erik Vaaler
Forum|alt.badge.img+2
Lynvangen wrote:

Hei,
Under spm pkt 9 står det se under spm 9 hvordan du endrer overvåkingsprofiler.
Burde vel stått.. se under spm 8 for det er der det virker å ligge. :)

Dette har blitt fikset :) Takk skal du ha

Reply

Cookie policy

We use cookies to enhance and personalize your experience. If you accept you agree to our full cookie policy. Learn more about our cookies.

Cookie settings