Skip to main content

Viktige kurs for Mercell Bidding-brukere

• February 4, 2025
  • 0 replies
  • 96 views

Kjære Connectors,

For dere som har blitt oppgradert til Mercell Bidding fra en tidligere plattform, har vi her samlet lenker til opplæringsmateriell som du kan bruke til å lære mer om Mercell Bidding.

Disse interaktive kursene gir deg nyttig informasjon om hvordan den nye plattformen fungerer, og gir deg de viktigste trinnene og informasjonen du trenger for å sømløst Mercell Bidding. 

Brukeradministrasjon

Dette kurset gir deg innblikk i administrasjonsfunksjonene i Mercell Bidding. Når du er ferdig med dette kurset, vil du ha tilegnet deg ferdighetene du trenger for å administrere organisasjonen og abonnementene dine på en effektiv måte. Du vil også være i stand til å overvåke alle brukere i organisasjonen og definere deres roller og tillatelser på en sikker måte.

Du finner dette kurset ved å følge denne lenken.

Overvåkningsprofiler

Vårt mål med disse kursene er å gi deg evnen til å ta strategiske beslutninger med selvtillit, samtidig som du aktivt identifiserer nye potensielle kunder og overvåker konkurrentene dine i det offentlige markedet. 

For å gjøre det har vi satt sammen et kurs som gir deg informasjonen du trenger for å sette opp en overvåkningsprofil. Når dette kurset er gjennomført vil du kunne lage overvåkningsprofiler 

Du finner dette kurset ved å følge denne lenken.

Mine Treff & Min Oversikt

Når du bruker Mercell Bidding, er Mine Treff ditt samlingspunkt for informasjon relatert til dine aktive overvåkingsprofiler. Når du klikker på innboksikonet etter å ha logget inn, kommer du direkte til Mine Treff.

Når du finner muligheter i Mercell Bidding, enten det er gjennom en overvåkingsprofil eller Utforsk-fuksjonen, vil du legge merke til at noen passer bedre for deg og din virksomhet enn andre. For å holde oversikt over disse, gir delen Min Oversikt i profilen din en oversikt over de viktigste mulighetene dine.

Du kan lære mer om disse funksjonene ved å følge denne lenken.