Spor og administrer dine tilbud med Mit Overblik
Når du finder muligheder i Mercell Bidding, enten via en overvågningsprofil eller funktionen Udforsk, vil du bemærke, at nogle passer bedre til dig og din virksomhed end andre.
For at holde styr på disse giver afsnittet »Mit Overblik« i din profil dig et overblik over dine vigtigste muligheder.
Dashboardet er opdelt i fire forskellige sektioner:
Gemte muligheder:
Udbud, du finder via funktionen Udforsk eller din overvågningsindbakke, kan gemmes til senere visning ved at klikke på ikonet Gem. Når du gemmer en mulighed, føjes den automatisk til dit dashboard, så du kan følge opdateringer og handle på det rigtige tidspunkt.
Se videoen nedenfor for at se, hvor nemt det er at gemme en mulighed:
Invitationer:
Købere kan sende dig direkte budinvitationer via Mercell-platformen. Når du bliver inviteret til at deltage i et udbud, vises invitationerne i denne fane i afsnittet Mit Overblik. Du kan derefter gå hertil for at se den og eventuelt acceptere den.
Aktive bud:
Denne fane giver dig et overblik over igangværende udbud, som du deltager i.
Tidligere bud:
Sidst, men ikke mindst, fungerer kategorien »Tidligere bud« som et referencearkiv for alle dine afgivne bud.
Mit Overblik er en fantastisk måde at holde styr på dine vigtigste muligheder i Mercell Bidding, så du kan samle alle relevante oplysninger ét sted.