Når du bruker Mercell Bidding, er “Mine Treff” ditt samlingspunkt for informasjon relatert til dine aktive overvåkingsprofiler. Ved å klikke på innboksikonet etter innlogging, kommer du direkte til Mine Treff.
Når du har opprettet en overvåkingsprofil, vil innboksen inneholde en live-visning av alle relevante anbud knyttet til dine aktive profiler. Flere filtre eller et bredere søk vil sannsynligvis gi flere potensielle treff i innboksen din.
Mulighetene som vises i Mine Treff, vil gjenspeile alle endringer du gjør i overvåkingsprofilen din. Dette betyr for eksempel at hvis du legger til en ny CPV-kode eller region, vil Mine Treff umiddelbart inkludere flere treff, i tillegg til de historiske treffene. Det samme gjelder hvis du fjerner elementer.
Utforsk Mine Treff i Mercell Bidding
Når du har åpnet innboksen, kan du søke, filtrere og gjennomgå alle relevante muligheter. Hvis du klikker på lenken «Flere filtre», vises listen over tilgjengelige filtre. Det er mange alternativer å velge mellom, slik at du kan opprette det optimale filteret du trenger i øyeblikket.
Mulighetene som vises i Mine Treff din, inkluderer også muligheter som du kanskje ikke har mottatt i de daglige e-postvarslene dine, så sørg for å sjekke innboksen regelmessig slik at du ikke går glipp av noe!
Hvordan får du mest mulig ut av Mine Treff din? Del tipsene dine nedenfor!