Skip to main content
Tutorial

Spor og administrer anbudene dine med Min Oversikt

• April 28, 2025
  • 0 replies
  • 57 views

Når du finner muligheter i Mercell Bidding, enten det er gjennom en overvåkingsprofil eller utforskingsfunksjonen, vil du legge merke til at noen passer bedre for deg og din virksomhet enn andre.

For å holde oversikt over disse, gir delen «Min Oversikt» i profilen din en oversikt over de viktigste mulighetene dine.

Utforsk Min Oversikt

Dashbordet er delt inn i fire forskjellige seksjoner:

Lagrede muligheter

Anbud du finner gjennom utforskingsfunksjonen eller Mine Treff, kan lagres for senere visning ved å klikke på lagre-ikonet. Når du lagrer en mulighet, legges den automatisk til oversiktspanelet, slik at du kan følge med på oppdateringer og handle på riktig tidspunkt.

Se videoen nedenfor for å se hvor enkelt det er å lagre en mulighet:

Invitasjoner:

Kjøpere kan sende deg direkte budinvitasjoner gjennom Mercell-plattformen. Når du blir invitert til å delta i en anbudskonkurranse, vises invitasjonene i denne fanen i delen Min Oversikt. Du kan deretter gå hit for å se den og eventuelt akseptere den.

Aktive bud:

Denne fanen gir deg en oversikt over pågående anbudskonkurranser du deltar i.

Historiske bud:

Sist, men ikke minst, vil kategorien «Tidligere bud» fungere som et referansearkiv for alle budene du har sendt inn.

Mine muligheter er en flott måte å holde oversikt over de viktigste mulighetene dine i Mercell Bidding, slik at du kan samle all relevant informasjon på ett sted.