Skip to main content
Tutorial

Får du ut mesta möjliga av Mina bevakningar?

• April 28, 2025
  • 0 replies
  • 27 views

När du använder Mercell Bidding är Mina bevakningar din samlingsplats för information om dina aktiva övervakningsprofiler. Om du klickar på inkorgsikonen efter inloggning kommer du direkt till Mina bevakningar.

När du har skapat en övervakningsprofil kommer din inkorg att innehålla en livevy av alla matchande anbud som är relaterade till dina aktiva profiler. Fler filter eller en bredare sökning kommer sannolikt att resultera i ett större antal potentiella matchningar i din inkorg.

De affärsmöjligheter som visas i din övervakningsinkorg kommer att återspegla alla ändringar du gör i din övervakningsprofil. Det innebär till exempel att om du lägger till en ny CPV-kod eller region kommer Mina bevakningar omedelbart att innehålla ytterligare matchningar, samt de historiska matchningarna. Detsamma gäller om du tar bort poster.

Utforska Mina bevakningar i Mercell Bidding

När du har öppnat din inkorg kan du söka, filtrera och granska alla relevanta möjligheter. Om du klickar på länken ”Fler filter” visas en lista över tillgängliga filter. Det finns många alternativ att välja mellan, så att du kan skapa det optimala filtret för dina behov just nu.

Möjligheter som listas i din övervakningsinkorg inkluderar även möjligheter som du kanske inte har fått i dina dagliga e-postmeddelanden, så se till att du kollar tillbaka regelbundet så att du inte missar något!

Hur får du ut mest av din övervakningsinkorg? Dela dina tips nedan!