Skip to main content
Tutorial

Spåra och hantera dina anbud med Min Översikt

• April 28, 2025
  • 0 replies
  • 12 views

När du hittar möjligheter i Mercell Bidding, vare sig det är via en övervakningsprofil eller funktionen Utforska, kommer du att märka att vissa passar bättre för dig och ditt företag än andra.

För att hålla reda på dessa ger avsnittet ”Mina möjligheter” i din profil en översikt över dina viktigaste möjligheter.

Utforska Min Översikt

Instrumentpanelen är indelad i fyra olika avsnitt:

Sparade möjligheter:

Anbud som du hittar via funktionen Utforska eller din övervakningsinkorg kan sparas för att visas senare genom att klicka på ikonen Spara. När du sparar en möjlighet läggs den automatiskt till i din instrumentpanel, så att du kan spåra uppdateringar och vidta åtgärder vid rätt tidpunkt.

Se videon nedan för att se hur enkelt det är att spara en möjlighet:

Inbjudningar:

Köpare kan skicka direkta anbudsinbjudningar till dig via Mercell-plattformen. När du blir inbjuden att delta i en anbudsinfordran visas inbjudningarna i den här fliken i avsnittet Mina möjligheter. Du kan sedan gå hit för att visa den och eventuellt acceptera den.

Aktiva anbud:

Den här fliken ger dig en översikt över pågående anbudsinfordringar som du deltar i.

Tidigare anbud:

Sist men inte minst fungerar kategorin ”Tidigare bud” som ett referensarkiv för alla dina inlämnade bud.

Min Översikt är ett utmärkt sätt att hålla koll på dina viktigaste möjligheter i Mercell Bidding, så att du kan samla all relevant information på ett och samma ställe.